Așa cum am fost un însoțitor de zbor de aviație de afaceri blogger springintokyo on-line 13 august 2018, o bârfă

Așa cum am fost un însoțitor de zbor de aviație de afaceri blogger springintokyo on-line 13 august 2016, o bârfă

Ei bine ... e timpul să vorbim despre modul în care am lucrat regina cerului)))

Nu sunt în zadar ea numită regina cerului. Înainte de a ajunge pe avioane private, am lucrat destul în Aeroflot și au ceva de comparare. Nu voi descrie greul lucrării pe cer, dar euforic meu romantic literalmente evaporat în primele zboruri stagiar. Am simțit ceva între Cenușăreasa și cal de povară (toate prefixate de „săraci“ și „lovite de sărăcie“).

Apoi mi-a adus noroc pentru totdeauna hărțuiți de stres si lipsa de somn în avionul de afaceri organism. În cele din urmă, m-am simțit ca unul care a vrut sa fie inca din copilarie - regina cerului! În cele din urmă ideile copiilor mei despre profesia însoțitor de zbor este pe deplin transpus în realitate.

Ne pare rău pentru imaginea de prost, dar asta e modul în care mi-am imaginat eu si viitorul meu)))

Da, am început poveste: o excursie în Europa, America, Asia minunat, Paradise Island (după cum știți, pe avioane private pentru Egipt și Turcia nu zboară); hoteluri de lux (pilot de aeronave privat adesea străini și legislația europeană a muncii să aibă grijă de ei - echipajul nu locuiesc în hotelurile de mai jos 4 stele, deoarece zborurile sunt adesea spontane, sezonul nu este chiar un 4 stele, si de multe ori ne-am stabilit în Pyaterochka - există întotdeauna un loc). Și, desigur, bun ... salariu foarte bun.

gândit mult despre ce să scrie: despre specificul muncii depuse sau a pasagerilor - sa oprit în sfârșit, deși aviația de afaceri curios în toate aspectele.

Vă voi aduce la unele nuanțe:

Nuance №1 - aviația civilă este împărțit în mod regulat (care acoperi 98% din oameni) și de afaceri (2% ales împreună cu Corgi lor favorit)))

Crede-mă, zborul cu orice bancher sau ministru este mult mai ușor decât două sute de pasageri de clasa economic. Și nu este în starea de doar oamenii bogați sunt, de obicei întregul zbor adormit, iar fiecare dintre cele două sute de pasageri de clasa economic necesită o atenție specială, indignată că peste pui și există doar carne, sau furios că există Coca-Cola, și el prefer Pepsi.

- Vă rugăm să suc: mere, portocale, roșii.

- Un pere este?

- Vă rugăm: carne, pește, carne de pui.

- Un pește este alb sau roșu?

- Alb. (Anticipând întrebarea următoare) Telapiya.

- Telapiya? Acest pește de mare sau de apă dulce?

O situație similară, în cazul în care orice oligarh ia cu angajații, și chiar mai rău - jurnaliști. Magnat, cu liniște un leu se bucură de viață, iar restul doresc vin în 1974 (deși ei nu au fost niciodată oferite) și caviar negru, cu dispreț poke o furculiță în biban de mare negru și insultat ceașcă împinge de ceai ambalate ... ca nu ai ceai alb.

Trebuie remarcat faptul că aproape toți clienții, în special proprietarii, să păstreze copii în severitate. Am zburat o companie mare, cu copiii și fiul proprietarului a planului spus celorlalți copii că este avionul „său“, Papa a trimis imediat un bodyguard în chestii unde a dormit până dimineața pe podea. Îmi amintesc tinerii de apariția Caucazului de Nord - sa comportat arogant și dezlegat, în timp ce părinții lor erau într-un alt compartiment. Dar acest lucru este un incident izolat.

Nuance №2: există pasageri - acest lucru este comerț, deoarece există proprietari de aeronave - sunt zei.

Nuance №3 - însoțitorii de zbor din aviația de afaceri, de asemenea, sunt împărțite în două tipuri: cei care lucrează cu proprietarul și comerțul. Prefer să lucrez doar cu comert. însoțitor personal nu este chiar un asistent personal - ea știe că proprietarul bea numai șampanie roz, se verifică dacă există la bord câteva bastoane doctorale cârnați, semințe și de preparare a cafelei - acesta este setat să fie prezent în orice punct de pe glob, și durerea tuturor dacă ceva nu! Acesta este purtat în jurul valorii de Londra cules pijamale pentru proprietar, se pregătește taxa de liber să cumpere soției sale, include un disc cu o anumită melodie (proprietarul dorește, ceea ce ar întâlnit la bord chitara spaniolă). Nu contează dacă sunteți în vacanță, dacă stai în teatru sau în favorit țării - vine prin SMS care după zbor 2 ore și vă mchishsya ... când întoarcere - nu este cunoscută. Poate că sunt desenate imagine de adulter. tânără MCH mea - 100%

Nimic de acest fel! Nu știam un singur caz, care ar fi proprietarul a avut o relație serioasă cu un însoțitor de zbor (teoretic, totul este posibil, dar eu vorbesc despre relații, nu Affair). Dar știu de un caz în care proprietarul a plătit cinci milioane de ruble, și a salvat fata de cancer.

Desigur, proprietarii sunt prietenoase cu Selebi noastre și compania exuberanți acoperi undeva, dar nu se întâmplă foarte des. Într-o zi am fost pentru a acoperi la Jurmala. Faptul că zborul va fi Ksenia A. Am spus înainte de plecare (probabil intenționat, altfel aș fi trimis pacientul. Nimic personal, doar de ce strica nervii dacă nu se poate strica?) Deja la bord, sa dovedit că nu zboară. Prima dată când am văzut că toți pasagerii să fie exhalate și sincronă a zâmbit și unii chiar în liniște, dar din fericire șoptit, „mulțumesc lui Dumnezeu.“ În Nisa zboară Meladze cu muzicieni, a venit o doamnă și a cerut să transplant muzicieni lucruri. (Scaune într-o cabină separată de bucătărie, în cazul în care există, de obicei, fac obiectul unui dumping lucruri și să se relaxeze însoțitorii de zbor), în același loc în Nisa, într-un fel a zburat un alt cantaret, regele nostru pop. A zburat cu grupul său, nu chestii, și ca un adevărat rege. Întregul zbor de la plasma ea învârtit clipuri din jur și s-au bucurat au fost încântați, mai ales tânărul pe genunchi.

Poate că sunteți interesat de iubitorii de subiect și în mod automat portretizat: un avion privat, piele, lemn, șampanie și pisicutele plin de farmec. Nici măcar o dată în cariera mea nu am văzut nici un pisicutele silicon. Nici măcar o dată. O trăsătură caracteristică a tuturor amante, sotii, prietene - naturalețe. Un deputat a zburat la Kiev cu fetele. Ei au fost frumusete toate nepământeană, ceva de Sofi Loren. Fără îndoială, doamnele au fost redesenată, dar nu atât cu gust și de calitate. Ekskortinitsy. El atunci fiecare (au existat două) a dat cutii Tiffani. de multe ori mă gândesc la acest zbor, atunci când l-am văzut la TV - el a fost un luptător aprig împotriva corupției și ocupă o poziție înaltă.

Și, în sfârșit, am spune o poveste care spune toți prietenii ei, ca dovadă că, dacă un om ar trebui să fie, el ar trebui să fie și el sparge tort de dragul femeii pe care o iubea:

top manager al unei companii mari de stat a început o amantă permanentă, optsprezece spaniolul. Ea a zburat de multe ori avionul lui, dar nu intersectat. Stewardese nemulțumit răsucite - fata nu știe un cuvânt în limba engleză, și nici măcar nu poate cere ceea ce ea ar mânca. Dar el este sufletul în ea venerează, a prezentat casa din Spania, poartă toate rudele ei și chiar ambasada din întreaga lume. M-am gândit că poate el știe spaniol ... deja știe! Înainte de aceasta, ea a zburat de multe ori traducător, (atunci când a venit la interioarele casei, trei dintre ele directoare urmărite decide cum să aranjeze cuib). Ca rezultat, în partea de sus (el a fost atunci în vârstă de 45 de ani) a învățat spaniolă și acum este liber să vorbească fără un interpret. fantezia mea a fost jucat din nou: îmi imaginez sufocant spaniolul cu pielea de măsline și toate caracteristicile relevante, din care oamenii ar pierde imediat din cap ... și în cele din urmă am văzut-o. (Am mers apoi pe un tur de Bukhara). Nu știu cel mai bine cum să-l descrie: un copil cu bretele, ochelari într-o grosime de ramă, un pătrat comun cu breton, de culoare a pielii, cifra standard, ... o opțiune foarte foarte rău Sofi Marso în „Student“ sau o versiune îmbunătățită a Ugly Betty.

Cu o săptămână înainte de asta, m-am dus să se odihnească pe soția Baikal și copii Stomp destul de blonda ...

Povestiri întuneric, spun doar nu ... pererasskazat aviația de afaceri - o lume specială!

Vă mulțumesc pentru atenție!