Așa cum am mers camping Sevastopol - Foros, blog-karpolova

Dar acest lucru a dat senzatii chiar mai extreme. Un pic de rătăcire în jurul valorii de oraș-erou ne-am dus la Foros. loc de oprire preliminar - celebra plajă sălbatică, care este popular denumit „o bucată de lemn.“ Există întotdeauna posibil să se întâlnească turiștilor, precum și „nudik“ în acea dimineață și seara înot, chiar și în această perioadă a anului.

Cum se ajunge acolo - nu am știut. șofer de autobuz ne-au lăsat pe autostradă, și indică locația Foros, „ai dreptate“.

Apoi ne-am peshochkom pe trasee montane în jos în sat. Am știut că spațiul nostru de parcare situat în partea de vest a Foros. Suntem pe cale de a obține și du-te. După un timp am fost pe teritoriul parcului Foros, iar apoi a primit pe aceeași plajă sălbatică.

Așa cum am mers camping Sevastopol - Foros, blog-karpolova

Tot locul atu în parcare au fost ambalate. A trebuit să ajunge pe pietre. Vântul bate doar în jos. Ei bine, avem un cort nu este mare. Am privit ca vecini a pus corturi uriașe - ei pot simpatiza doar. cortul Lui, am fost legați de pietre, în partea de sus umplut cu pietricele mici, și apoi un alt set de 2-3 atașament furtună pe fiecare parte.
În aceeași seară, am început să se pregătească să mănânce. Foc de tabara aprins datorită unui borcan de kerosen. paste fierte, se adaugă la sardine și „voila“. Câteva ore am ascultat la mare, a băut coniac și țigări fumate.
Nochka remarcat extremă. Vântul a crescut, astfel încât, uneori, țineți cortul. Și când a început cele două stykalis fluxul vântului între un cort, ca să tremure ca un cutremur.
Dimineața am reușit să ajungem la somn, dar nu pentru mult timp. Soarele de dimineață a fost bine încălzit, și dorința de a ieși și a cumpărat a fost mai mult decât au scazut în continuare într-un sac de dormit. Vodicka anulat. picior Adevărat reduce în 5-7 secunde, dar nu s-au oprit să mă cufunda și înot un pic. Senzația cea mai plăcută vine atunci cand iesi pe apa, cu un vânt puternic. Nu simți frigul deloc!

Așa cum am mers camping Sevastopol - Foros, blog-karpolova

O jumătate de zi a trecut în prepararea hranei, colectarea de lemn de foc, urca peste pietre de-a lungul plajei.

Până la prânz a trebuit să schimbe locația și du-te chiar deasupra satului Foros. Acolo se afla grupul nostru familiar de turisti.

o schimbare de peisaj, mi-a plăcut. Mai întâi am vizitat marea, și apoi în munți ei înșiși - super! În seara acelei zile a avut loc pentru foc, si sa cante la chitara. Dimineața era grea
07 mai, ne-am dus la Yalta, în Simferopol și purjat înapoi acasă.

Așa cum am mers camping Sevastopol - Foros, blog-karpolova

Transmiteți toate senzațiile în text, este, din păcate, imposibil. Pot să vă spun un singur lucru ... drumeții - aceasta este o altă formă de relaxare, pe care mi-a plăcut. Și te sfătuiesc să încercați.

Gee :)))))
Avertizare și linia de pescuit crap la nimic.
Tocmai au rămas într-un rucsac cu cele mai recente pescuit și vagoane sa dus la Crimeea!
.... Deși se poate construi Sentry se întinde în jurul valorii de o tabără în noaptea fiarei, și musafirii nepoftiți (mi-ar fi făcut).