Așa cum am mers pe o excursie de pescuit, articolul, principal, revista științifică

Dimineața am trezit la cinci dimineața, și a luat cu el două tije telescopice, cinci metri lungime, care a fost o linie de pescuit și un cârlig de 0,3mm „shestorochka“. În jumătate din al șaselea a fost în loc. a aruncat doar o singură tijă, nu a avut timp pentru a ridica un al doilea pentru a vă relaxa și aruncă-l, atunci când prima tijă de pescuit float zvâcni, am puternic dependent, și un mic Rudd, babușca asa ca noi numim, în mâinile. Capul lui fulgeră gândul că acum ar fi o musca babușcă, și nici un pescuit nu va funcționa. Am schimbat viermele și din nou a aruncat momeala, și încă o dată nu a reușit să ridice oa doua momeală, așa cum a condus float. Apoi am cârlig cutia, astfel încât noi numim crap, am directe totul în inima mea ovaționat aruncări - din nou, condus de 15sekund float din nou trage cutii, au mai mult, grame pe 300. Și așa timp de trei ore și jumătate am prins 5 kg de pește și nouă și jumătate a venit acasă, a dormit timp de două ore, apoi sa întors la râu, în seara mușcătura, dar mușcătura a fost plecat: prins o duzină plotvin și a plecat acasă.

În a doua zi, din nou, m-am trezit la cinci dimineața, sa dus la râu, prins crap găleată și a fost foarte fericit. Dar eșecurile mele au început în ziua următoare. Ca de obicei, am ajuns la râu, la șase dimineața, prins 16 crap, dar musca nu este încă peste, așa cum ploaia picura. A trebuit să merg acasă, pentru că în cazul în care drumul devine umed, eu nu sunt de finisare casa: pe drumul spre asfalt de stabilire - aproximativ două sute de metri - un lut. Când a ajuns la casa, ploaia a fost de peste, înapoi la plimbare râu a fost fără speranță. În această noapte, am trecut o ploaie bună, iar dimineața nu am ajunge la compensare lor. Vremea rea ​​a continuat, probabil aproximativ cinci zile.
În a șasea zi, m-am dus înapoi la locul meu, dar din nou nu a prins nimic, dar în seara pentru a atrage viermi, precum și prima zi. Așa că m-am dus la patru zile mai mult, și nu o singură casetă nu este prins. După aceasta a început să meargă o zi sau două, dar din nou fără succes. Deci, într-o seară am fost așezat pe ambreiaj lui, împins încet babușca (Ce este?) Și are zasobiralsya acasă. Apoi, mă trage pe o motocicletă, prietene - Jura și îmi oferă un pește, și cum nu am mâncat un pește prăjit bun, l-am luat. El mi-a dat un crap de grame per 500, crap, prea grame pe 500, și un alt crap, grame, probabil, la 800. l-am întrebat unde a luat un pește, el a spus că „Krupki“ prins. Deci, avem un corp de apă este numit, care este situat la o distanță de casa mea de cinci kilometri.

De asemenea, am vrut să merg într-o excursie de pescuit, dar în seara a găsit un singur copil care a mers cu mine, și unul periculos de până acum pe o plimbare cu trăsura. Apoi, el a găsit un acord. Ca de obicei, se ridică la cinci dimineața - până la mâncat înainte de a merge, m-am uitat la timp - a fost de zece minute până la șase. Deși au existat, băiatul, numele lui este Vladimir, am împins doi kilometri, astfel încât pe drumul înapoi suficient de taxa de transport. Când am ajuns acolo, era deja șapte și jumătate. Sa dovedit că acest corp de apă stocate, puteți să nu-l prinde. Am condus la paznicilor, care au vegheat râul de fanii de pescuit, în speranța că vom fi permis să prindă. Ei au spus că nu am avut voie să pescuiască, deoarece proprietarul nu permite, dar dacă nu ne grăbim, vă puteți aștepta pentru proprietar, el ar trebui să conducă. La zece jumate am condus fiul proprietarului și șeful rybinspektor regiunea caucaziană. Am cerut permisiunea de a prinde, ne-au permis. Relaxați tije de pescuit, doar a aruncat, a stat timp de aproximativ trei minute - uite, plutitorul a mers sub apă, acesta este tăiat în jos, și că există forțe care trage, aproape a avut loc pe țărm, ca crapul comun, 500 de grame, taie și frunze. Un pic dezamăgitor, dar ce faci? Am arunca din nou în cinci minute - musca, trage - din nou, crap comun. Că nu am ratat. Și așa suntem aproximativ jumătate rămas singur cu zece-douăsprezece prins cinci bucăți. Apoi, peștele a încetat să ciugulească, dar un paznic asigurat, spunând că peștele capturat va începe la ora două. În acest moment, începe mușcătura de seară. Și este adevărat: am stat la ora două - niciodată ciugulit. Dar, în a treia zece minute am lăsat plutitorul sub apă, prins crap, probabil, un kilogram. imediat am devenit mai veselă, și după aceea ne-am dus la pescuit. De la doi-cinci am prins 18 pesti - trei crap, celălalt crap, pește mare, fiecare cântărind un kilogram. Sa dovedit aproape o jumătate de sac de pește! Volodya prins șase pești, restul de mine. Am fost la fel de fericit ca niciodată, aproape zboară pe cer de la un astfel de pescuit. Am un astfel de pescuit nu a fost niciodată în viața mea.
Sunt încă impresionat. În cazul în care este permis, chiar si eu trec prin săptămâna - există ...