Copiii mici și accesul la - oamenii, forum

Meu vechi de un an. Oaspeții au merge doar la cei care au copii prea puțin. Aici ne-am propus să mergem la grădina zoologică, un pic mai cald voință. Cele muzee restaurante nu a mers, dar a fost experiența cu prietenii (de asemenea, un copil de un an) - au chemat în avans, întrebat dacă scaunul este, în cele din urmă sa dovedit că a existat, de asemenea, un tabel cu jucării, ce să facă periodic a scăzut în. Eu chiar vreau în această vară pentru a merge la Crimeea cu fiica ei, dar este foarte opinii contradictorii cu privire la acest subiect. Este interesant de citit ceea ce spun altii.

fiica un an. du-te la un restaurant duminică, înainte de prânz (la acest moment nu sunt puțini oameni), totul este bine, dar directorul acestui restaurant - nasa nostru, așa că suntem mereu bucuroși acolo, și toți chelnerii dacă acestea sunt gratuite, sunt purtate cu fetița mea. Și așa că încerc să nu viziteze astfel de locuri mai ales cu copilul, în timp ce toate se plictisesc și începe să acționeze în sus, și apoi otdolhnut nici noi, nici ea, nici pe ceilalți. în filme și muzee - cred că este o prostie să 2 ani, deci exact.

Ann sa dus la Crimeea cu fiica mea, atunci când ea a fost 1d. și 3 luni. Totul a fost perfect, dacă te gândești să mergi la ton la un rezultat pozitiv și totul va fi OK. În ceea ce privește cafenele, restaurante - doar copii. Principalele instituții nu au umblat (ea este acum în vârstă de 8 ani), cred că nu este necesar. Oaspeții nu-mi amintesc, în luna mea. 8-9. Ei bine, desigur, în timpul zilei și nu pentru mult timp. Teatrul de păpuși a mers undeva în 3 la Zoo în 2 ani (într-adevăr a plăcut acolo).

Ei bine, de fapt, atunci când fiica mea a fost de 3 luni, am făcut-o pentru soțul ei a plecat :)) acest lucru este cel mai bun periud, ei sunt mereu adormit atunci când kengurushki! Ei bine, mea, cel puțin :) Sunt îndrăgostit de kengurushku, vara trecută, pe scurt :) fiica ca în brațele mele, dar mă simt mai bine, frumos cu ea și confortabil, și puteți merge pe jos ca suficienta putere. Și ne-am urcat pe munte cu ea. imaginile din stânga care sunt interesați, ei pot vedea modul în care ea doarme acolo :) Oamenii sunt încă urca pe munte, ne-am uitat la ea, și invidiată, a vorbit spunând, „și vrem să dormim în campaniile !!“ :)))

Și noi suntem aici cu un prieten într-o cafenea așezat la masa de lângă o companie mare a sărbătorit ziua de naștere a cuiva, și o fată a fost cu o fiica - pe puterea de 8-9 luni, poate chiar mai puțin. Deci, ea sa comportat în liniște - sau stând în scaunul cu rotile, sau în mâinile unora dintre oamenii nu au nici chițăi de laturile numai cu ochii rotunjite privit și a zâmbit. Foarte mici înainte, așa că sa așezat și am visat că eu, de asemenea, un astfel de copil va fi liniștit, este doar un miracol.

Deoarece copilul nu lasă nici o să meargă oriunde cu el de la naștere (4 ani). Mai multe excursii pentru a călători în jurul valorii de țară. Ei bine, în acest timp am acumulat o mulțime de experiență. Înainte de anul mers la mâinile (kengurushki din păcate nu a fost), principalul lucru a fost faptul că nu foarte zgomotos, atunci lucrurile mici o stare de spirit bună, totul interesant, bucurați-vă de călătorie. Timpul pentru a alege - cât mai curând posibil, mai ales că ea a trezit la 6 ore sau în timpul săptămânii. A vizitat magazine, cafenele, a mers pe tren (călătoria a fost foarte bine tolerat, dar într-un mod de a-i alapteze, în cazul în care sa considerat că nu face față cu nervishkami) de la unu la doi ani a zburat cu avionul (în principiile toleranței, dar atunci când a pus urechile foarte speriat))) ))))), ne-am dus la grădina zoologică (primul cuvânt acolo a spus, pentru un motiv oarecare, „lung“))), parcuri pentru copii, de fapt, acesta este cel mai dificil vârstă, doar du-te și vezi că nu este atât de interesant, mers pe jos în mod intenționat nu au învățat încă . Cu doi-trei o călătorie lungă sau un loc provocator pentru a lua o carte și o jucărie. După trei a fost un miracol ia acum cu Palm (PDA), cu jocuri și cărți în caz de criză, și copii zână audio în mașină. Vara a călătorit 1,700 km cu masina, totul a mers zamechatelno.Glavnoe la malyshni care conduce un stil de viata activ a fost un regim riguros, PNA-urilor obligatorii, chiar dacă mici, și merge la culcare devreme pe timp de noapte, bine, iar mancarea este pe programul, deci este mai puțin obosit și, prin urmare, mai bine sa comportat)))

Și de multe ori ne-am dus la restaurant în seara cu ea până când a fost un băiețel (5 luni). Am dormit în pace într-un scaun cu rotile. Noi nu interferează complet. Numai în restaurant cu muzică liniștită, nu bar. Nu au existat probleme. Dacă te duci departe, l-am hrănit în mașină (HV) în parcare înainte de a merge la un restaurant și 3 ore de spirit a fost furnizat. Acum va fi în curând 3 ani și încă mai merg la un restaurant cu el este dificil, dar vom merge, desigur, dar e prea târziu. Când călătoriți, trebuie să mănânce în restaurant, dar cu o condiție foarte importantă - în grabă. Dacă trebuie să așteptați pentru comanda pentru o lungă perioadă de timp, trebuie să mănânce în liniște eșua. Și, în funcție de locul și oamenii în cazul în care aveți de gând. Am fost în Brazilia, ele sunt foarte (.) Sunt bune pentru copii. In magazinele de aceasta distrați toți vânzătorii, și calm pentru a măsura și a ales haine (uneori, timp de o oră). Chiar și atunci când a început să acționeze în sus, și răsfățați-vă, acestea sunt foarte tolerant și l-au tratat cu amabilitate.

Cel mai important, așa cum am spus aici Coana, respect ziua copilului, atunci când călătoriți cu el. Cu cât el doarme, cu atât mai puține probleme cu ea. Și este de dorit ca el a mâncat mâncarea obișnuită. Și le place (judecând după fiul său) o schimbare de peisaj, experiențe noi, oameni noi, mai ales prietenos.

Nu înțeleg, de ce nu a început încă :). În supermarketuri vom merge de la naștere până la 2 ani fiica au acces în gustul. Zoo 1,5 ani la 20 de minute, singurul lucru care a impresionat-o-o muscă mare de grăsime pe cale de ieșire. Circ 2,2 ani, recent, timp de 30 minute, apoi a plecat. În ciuda faptului că un copil sedentar. Asta cere mare, nu știu dacă să efectueze.

Ciudat te. bine, ceea ce poate fi o problemă în cazul în care copilul este adecvat și este deschis noilor experiențe? Pentru fiica mea de 4 ani, iar în cazul în care noi pur și simplu nu erau. Anii 2 și jumătate călătorit în Kenya pe safari, copilul a fost fericit cu ceea ce a văzut, încă își amintește. Muzee, teatre, circuri - în fiecare weekend. Ei bine deranjat ei loc de joaca! Restaurantele îi place să meargă.

Faptul că am fost invitat la restaurantul „românesc“, care va fi o casă plină și chiar și pe-vosmogo.Tam podea este întotdeauna muzica doar să țipe pentru că oameni ca pootryvat sub muzyku.Moy Rusă 9vechera copil este spat.Ya convenită inițial. eu sunt acum citesc posturile renunță la acest bun zatei.Nichego va veni de ea. Într-un mediu liniștit, avem, de asemenea, magazine, hodim.V orice lung atenția ezdim.No la el însuși, copilul meu nu lyubit.Ponablyudat pentru toate obozhaet.No atunci când 5chelovek proiectat pe ea atenția, iar apoi ea începe kapriznichat.Delo în acea casă avem, nu am televizor shumim foarte liniștită tare Ruben smotrim.I nu este utilizat pentru o astfel de situație, aș spune că o astfel de situație este foarte liniștită, ustraivaet.Ona devochka.I tot ce tare sau zgomotos este înfricoșător.

Prin modul în care fiica mea doar jumătate goda.Tak foarte foarte devreme pentru restaurant.

esti aici :) are deja o „temă de mare“, despre copiii într-un loc public :) // Dar serios, când am venit pentru prima dată în oameni deja nu-mi amintesc, poate, aproape de la naștere, probabil, după 5 luni, am să spun și cafenele oaspeții, și a alergat :) prima excursie pe un plan la 6 luni și încă călătoresc mult. Cu cât mai repede părinții luchshe.Znayu care protejează copiii de la locurile publice de aproape 5 ani- copii devin pur și simplu imposibil de gestionat, nu știu cum să se comporte, zakopleksovannye și așa mai departe.

am mers cu fiica ei în restaurant - foarte des, aproximativ o dată pe săptămână, se comportă în mod normal - în cazul în care foarte mult razbaluetsya - l-am pristrunyayu :) în grădina zoologică cu șase luni într-un muzeu - a început de curând mersul pe jos - și chiar în curtea noastră literalmente Muzeul oceanului mondial - acolo e acvarii mari a multumit - în cazul în ploaie - vom obține o oră și jumătate suficient, la fel și cu galerii de arta - interesant Malyavko mult. suntem acum 1 și 7.Da, desigur, mi-e teamă de infecții, dar voi avea încredere GW, unde suntem, și totuși - HTP - HTP-HTP.

94408785 - nu o dată în cinema sau într-un restaurant sau în alte locuri publice nu ma deranjeaza copilul altcuiva, mai ales nu observa schimbarea de scutece. În cazul în care purtați doar că luați în mod constant copii, sunteți în magazine pentru copii și cafenele locuiesc ceva permanent?

34, eu nu pot spune că am -molodaya mamashka, eu sunt 31 și „tata“ nu ne mai tânăr-40))) Nu provoca neplăceri altora! Știi, când Katerina Strizhenova a văzut pe mine și pe fiica ei ieșind din sala, în cazul în care a avut loc Festivalul de Film de zakrtie (stând în spatele meu), ea a exclamat: „Ce minunat! Cine ar fi crezut că fetița este așezat în fața mea, eu sunt doar acum regret faptul că fiica sa nu a luat, dar este atât de bun venit!“. Știi, mă gândesc doar-om și, dacă am avut un copil agitat și țipând, este puțin probabil ca as fi cu el peste tot purtat, noi țipând copii neplăceri, bine ce să facă. nu toate sunt temperament norocos. ))) .. răbdare din nou răbdare. alcoolici și matershinniki străzile am crea mai multe inconveniente (((

Prima călătorie a venit atunci când fiica mea a fost 9M luni. Flew în Thailanda pe Phuket. M-am gândit că ar fi dificil, dar nu! Există astfel de oameni minunati! Când ne-am mâncat în restaurante cu chelnerita mea bâlbâi un copil, sa dovedit, au avut-o în norma. Desigur, după cină (cina) ne-am înclinat. Hotelul a fost babysitter minunat pentru 250bat pe oră. A fost minunat, copilul a mers imediat la ea, așa că în fiecare noapte ne-am luat-o. Mulțumit de ei ca un sfat bun. Cu restaurante la domiciliu a fost mai dificil, asa ca aproximativ un an încercând să nu meargă, m-am dus doar la cafenea, încercați să alegeți deschis (în timpul verii) și timpul când copilul doarme.

Africa, problemele pot fi mult, pentru că toți copiii sunt diferite și ar trebui să fie judecat nu numai pe copilul lor. De asemenea, am încercat să mergem undeva cu fiica noastră, dar sa transformat într-un spital de nebuni, și pentru noi și pentru alții. Maximul în magazin și un grătar - pe natura.

prima noastră excursie a fost la 2 luni. rude Zile de naștere. A fost nevoie de tot fără probleme. Copilul a dormit în efectuarea sau a călătorit la rude. Bunica arăta toată lumea. Am ramas la festival 18 - 09:30 și a plecat acasă.

Copiii sunt diferite, dar chiar și cu 8-9mesyatsev educație mult. Nu am avut nici unul să părăsească copilul și 6 luni (o dată a învățat să se așeze), soțul meu și am vizitat cafenelele în aer liber, alăptau în bancheta din spate a unei mașini, apoi de la „cutii“ la aceeași masă. Desigur, nici muzica tare, fumeaza, timp mai târziu. Încet anului sa mutat în cafenea închis cu highchairs și o sală de jocuri. La 9 luni a mers cu mașina la lagărul de la 700 km distanță de casa de pe lac. Face o oprire pe drum, astfel încât copilul nu este obosit de a sta / culcat pe scaun, chiar a reușit să respecte regimul zilei. Desigur, am plecat înainte fără copii druzya.Seychas 1.5 gagica și ea știe unde și cum să se comporte. Desigur, fără incidente nu face (au fost de 2 ori), dar numai atunci când copilul este obosit sau nu se simte bine, apoi doar merge și merge acasă. Mai devreme un copil obișnuit cu societate, mai devreme va rezultatele încă 1.5 au înțeles deja foarte mult!

2 luni a mers la bunica ei pentru 250 km. și poneslos..v 3 luni pe mare, în 6 luni, pe un plan la Moscova, apoi peste tot pe restorny Moscova, cinematografe, grădini zoologice, circuri, pe zkrytie mskovskogo kinofestvalya a fost-a fost un an și 4mes, mai aproape de două 5 ani timp in Peter sezdili.NO este doar copilul meu de până la 2 ani nu plâng (nu bessnnoy de noapte, nici pe dinti. orice vaccinare, nu bolnav deloc) despre restul nu știu. Meu nimeni nu a deranjat vreodată (atitudine foarte scrupuloși pentru acest lucru), oamenii sunt chiar surprins, uneori, atunci când din avion și suntem cu un copil care nu au avut nici măcar auzit și nu a văzut, obișnuiți, probabil, că acestea sunt de până la 7 ani tipand crimă sângeroasă și sunt purtate prin salonu.Mozhet fi dacă bunica mea a fost la îndemână, nu ar lua peste tot cu ei, dar nu am avut unul la ostvit și ceea ce bona, este mai bine cu ei, toate bune, cu atât mai mult suntem pe alapteaza de pana la 2 ani vkarmlivanii byli.Vot K3 mai aproape ani a început caracter-acolo proyavltsya nu a vrut să, aici nu va merge pe aici nu pierde Veda ta !!)))) copilul crește (4 an) colectiv, probleme cu comunicarea, rigiditate, de asemenea (poate ajunge să danseze cu toată lumea, cântând, jocuri, concursuri iubește, iubește concerte în meniul restrane alege ceea ce ea știe poate mânca-in Pictures intelege), toate în mod individual. Noi facem acest lucru))))

Ediție de rețea «WOMAN.RU (Zhenschina.RU)“

Informații pentru agențiile guvernamentale (inclusiv, pentru Roskomnadzor) Contact: [email protected]