Funcționează pe orice pescuit de succes subiect (1)

Funcționează pe orice subiect (5-11 clase)

Un eseu despre tema la produsul de: pescuit de succes (1)

În această vară am fost în satul cu bunica mea. După ce în week-end a venit tatăl, și ne-am decis să mergem la pescuit. Ne-am trezit devreme în a doua zi. Doar începe să zori, și a fost destul de rece. Am aruncat o jachetă, a luat undița, sape viermi seara, pâine (de asemenea, pentru momeală), un termos de orz aburit (ei ciugulesc minunat biban), o găleată mică, sandwich-uri. Ne-am așezat pe biciclete și mers la râu. Acolo am găsit un loc liniștit între cele două sălcii, stabilit și tije aruncate.

Ne-am așezat pentru o lungă perioadă de timp, de așteptare, dar totul pluteste nu se mișcă, chiar dacă papa, spunând că cea mai bună muscatura în zori. Am schimbat momeala, a aruncat din nou o undiță, dar nimic lovilos. Papa sa plâns că seara nu a năluci de pește. Și aici, m-am gândit că ar fi frumos pentru a fixa cârligul imediat și pâine, și viermele. Așa că am făcut-o. Nu a fost mult timp, iar float meu a fost trage în jos. Ura!

Dar sa dovedit că, atunci când peștele ciugulit, ar trebui să fie în continuare posibilitatea de a trage momeala dreptul de a producție nu este de pe cârlig (cârlig - rapid si ridica brusc momeala sus). Tata a felicitat-mi repara. Apoi, lucrurile s-au distractiv. Pește-mă frustrat de două ori pe cârlig, dar tatăl a tras unul după altul.

Când am vrut să momeala încă o dată, pentru a schimba momeala, am eșuat. Dintr-o dată linia de pescuit întinsă și tijă de pescuit a început să se aplece amenințător. „Tati, ajută!“ - nu am putut rezista. El mi-a sărit, și împreună am început să tragă momeala. Mi-era teamă că linia a fost doar confuz și am trage niște buturugă (pește prea suspect de liniște comportat în cazul în care ea a fost). Dar aici e tija smuci, apoi din nou. E bine că am o tijă de pescuit puternic, în caz contrar doar sa rupt. „Condu cu atenție la plaja! - instruit pe tatăl său. - ușor „Asta e ceea ce am făcut. tijă de pescuit a rupt în jos, linia nu este rupt, și atârnat pe un cârlig este un mare (așa cum mi se părea) pește mare - plătică. Nu am putut să cred.

Când am ajuns acasă și a cântărit în sus captura noastră, sa dovedit că peștele cel mare cântărit la fel de mult ca și întreaga amenda. Tata a râs, și am fost extrem de mândru de mine: primul pescuit - și așa succes. Ei bine, să spunem că noroc începători.

Până la sfârșitul verii, m-am dus la pescuit, uneori, eu, uneori cu prietenii. Bunica cu plăcere gătite mâncăruri din pește. Ea și sărate ei fierte și prăjite și. Și de fiecare dată când am vrut un pescuit de succes. Și la plecarea mea bunica mea fierte un crap minunat umplut.

toate lucrările

scrieri de rating

• Subiect: „ochii barionice șoc hidrodinamice contemporani“

Substanța este deosebit accelerează de explozie, indiferent de predictiilor modelului teoretic auto consecventă a fenomenului. cântare Atom. Toate eseurile.

• Test pentru literatură M E Saltykov-Shchedrin, „Povestea despre modul în care un singur om hrănit doi generali“, răspunsuri „proprietar Wild“

1. Tales Saltykov- Shchedrina caracteristici: A) entuziasmul; B) o alegorie; B) lirism. 2. Alegoria - este: A) fraza, rostite într-o străină. Toate eseurile.

„Anul Nou“ Anul Nou bate la ușă! Deschide-l repede. Cu fața roșie copil - Acum un prieten de nadejde. Adevărat va fi prieteni. Toate eseurile.

• Rata de difuzie independentă de lucru „molecule de substanță Structura de grad moleculelor 7

Opțiunea I 1. Selectați afirmația adevărată. A. Numai solide sunt compuse din molecule. B. Numai lichid compus din molecule. B. Numai. Toate eseurile.