Oraș sculptate Palisades

Astfel, a doua zi a turneului a început cu micul dejun si plecare de la hotel. În primul rând ne-am dus la deschiderea fabricii „Nestle“. Mai multe despre acest lucru, am spus recent, așa că nu va merge înapoi.

Voi arăta câteva poze ale unora dintre participanți, pe care am reușit să fac în procesul de eveniment. Astfel, va prezentam cu nostru inteligent, frumos.

Darius Serkis (revista „Mamă, eu!“) Și Taisia ​​Fedoseyev ( „La mulți părinți“ revista)

Oraș sculptate Palisades

Victoria Dmitrieva (vika-dmitrieva.livejornal.com) și Tatyana Petrova (VK "Sarcina și copii")

Anastasia Bubnov (revista „Gastronom.ru) și Victoria Yakushev (Babyblog)

Anastasia Efimova (Comunica)

După ce fabrica a început o cunoștință detaliată cu Vologda - oraș de dantelă, sculptate palisade și ulei.
Ne conduce la Kremlin. Ahaem. Frumusețe! Această splendoare am privit de la fereastra camerei mele de hotel. Nu, încă cu „Mântuitorul“ am avut noroc.

Oraș sculptate Palisades

Situat vizavi de „Muzeul de dantelă“ Kremlin (Vologda, Zona de Kremlin, 12) - una dintre principalele atracții ale orașului. Mergem acolo.

Colecția muzeului conduce întregul grup de bucurie. Incredibil de lucruri frumoase din diferite timpuri și popoare. Cel mai interesant, desigur, Vologda.

Chiar si decoratiunile sunt de dantelă. Cine ar fi crezut.

Oraș sculptate Palisades

Dupa tur vom merge în magazinul de suveniruri al muzeului. Da, dantelă ieftin! Cu toate acestea, puteți înțelege. Astfel de opere de artă - rezultatul muncii manuale lung și laborios.

La Muzeul de dantelă, vom reveni, iar acum programul este continuat.
Ghidul ne duce în piața din fața Vologda Kremlin. Începe un tur profundă, un oraș serios.

Oraș sculptate Palisades

Chiar în adâncurile site-ului un monument al poetului Konstantin Batyushkov (1787-1855 gg.), Originar din Vologda.

Deși există o excursie pe jos, alerga pe la malul râului Vologda. Foarte interesant pentru a vedea promenada locală. Frumos aici. Nici marmura, granit sau nu, dar piesele sunt așezate, bănci stau. Rustic, natural, drăguț.

Atunci când cumpără suveniruri, imagini Lena Milovanova din mine.

Și aici este Elena.

Elena Milovanova (portalul NYaNYa.ru)

Kremlinul astăzi vom reveni (parte din grupul nostru), iar acum o ultima privire frumos Catedrala Sf. Sofia și drumul.

Oraș sculptate Palisades

Una dintre cele mai frumoase biserici din Vologda - Biserica Varlaama Hutynskogo. decorare ei neobișnuit - vaze.

Și aici este palisadă sculptat. Adevărat, cum ar fi dantelă? Această casă - „Centrul de arte și meserii populare“ palisadă Sculptate „(Vologda, ul.Zasodimskogo, 5).

Pe malul râului Vologda se află un frumos monument - un monument în cinstea aniversării a 800-a Vologda.

Oraș sculptate Palisades

Prin urmare, de la puntea de observație, vederi frumoase la Kremlin, biserici, cartier.

Aceasta specie de Podul Roșu.

Lângă podul este un monument la primele lumini electrice. Aceasta se face sub forma unui stâlp de lumină în apropiere, care este în valoare de pissing câine.

După un tur de oras ne-am dus la cină la un restaurant Bellagio (Vologda, Orlova, 4a).

Oraș sculptate Palisades

După cină, ne-am spus la revedere de la o parte a echipei noastre, care a plecat pentru Cherepovets să zboare la Moscova cu avionul.

După aceea, înapoi la restaurant, pentru a sublinia planuri pentru ziua de azi. Înainte ca trenul a fost timp liber pentru o plimbare și cina sunt servite în restaurant „Nord“. A trebuit să decidă ce să facă înainte de cină.

A decis să meargă în direcția de la Kremlin - o plimbare prin teritoriul său (în programul excursiei nu este inclus), precum și în parc, la malul mării Vologda.

Kremlinul este un mic, dar foarte interesant. Nu pot gândi la nici una din casa din lemn sculptat al Kremlinului.

Oraș sculptate Palisades

Grace aici, pe malul mării din Vologda. În liniște și calm. Înfiorător musca toată ziua vântul a murit această oră seara. Chiar prea cald la soare a fost.

Coasta de mare, nu împrejmuită. Eu de obicei gândesc: „Și cum putem cu nostru plimbare vioaie, Sophie?“ și pentru a muta automat departe. Eu, în schimb, teama de panica de înălțimi.

De fapt, am văzut o mulțime de Vologda pentru această zi. O altă întrebare care de mult, tocmai am trecut pe timpul turul obiectivelor turistice.
Îmi amintesc, de exemplu, un monument Nikolayu Rubtsovu, care a trăit și a murit în Vologda. întreaga figura lui trădează o astfel modestia și usturime.
Nu departe de monumentul - casa Petrovsky. De asemenea, este foarte interesant pentru a vizita locul unde sa oprit în mod repetat, de Peter I.
Visul meu este să se plimbe pe străzi liniștite, porazglyadyvat case nu atât de interesante numeric mici de lemn si vile, numeroase biserici. Temple în oraș există 40. Dintre acestea, 19 de operare. În cazul în care nu te uita - peste tot biserica sta.
Aici am fost de partea Zarecinaia. Acolo, de-a lungul râului Vologda situat la doar câteva temple. Dacă nu mă înșel, 6. Unii dintre ei au reușit să tragă numai de departe. Ei bine, cel puțin asta. Am văzut și ai arătat.
Orice ai spune, un oraș foarte original al Vologda. Nu există luciu excesiv, luciu, infatuare. Probabil așa, și nu vrea să plece.
Mult aici pentru mine rămâne un mister. Va trebui să vină înapoi să-l rezolve.
Și zilele noastre sa încheiat cu cina la restaurant „Nord“.

Oraș sculptate Palisades

La 20.31 am fost făcut cu mâna imediat după ce a fugit stația de Vologda.

Călătorie la Vologda a fost aproape finalizată.