Problemele mele și depășirea lor în acvariu

Primul lucru pe care l-am învățat este nevoie de răbdare. În aceeași zi, iar peștele într-un acvariu locuit de trei guppy, 2 masculi și o femelă au fost achiziționate. A doua zi au fost uciși, a fost o lovitură. Nu am înțeles ce a fost greșit, am crezut că totul se face corect, deoarece Google vi se solicită. Apa a fost de a apăra, era un filtru și aerare, temperatură corespunzătoare, sol. Era un fel de bine, cu toate acestea, peștii au murit. Apoi am aflat că nu era nevoie să google „este necesar pentru un acvariu“ și „din care poate muri peștele.“ Greșeala mea a fost că am cumpărat un rezervor de pește nu se execută, nu se formează coloniile de bacterii potrivite și pește doar asfixiați în amoniac. Ce să fac? Este simplu, se toarnă apă și să aștepte o săptămână. Asta a fost prima mea greșeală.

O săptămână mai târziu, când a început acvariu a fost achiziționat 5 portocaliu strălucitor zebrafish, cum ar fi soarele, și să-ți spun că ei sunt încă în viață și plăcut ochiului. (Scuze imediat pentru calitatea fotografiilor, vechii mei adidași și vederea nu este ceea ce este folosit pentru a trage bine)

a doua greșeală mea a fost iluminat lampa am folosit pentru acvariu de iluminat pentru 11 g de economisire a energiei a dat afară de 4000 de lumeni, că pentru un astfel de acvariu prea mult, plus orele lungi de zi în timpul bodorstvovaniya mele (14 ore). Toate acestea au condus la faptul că acvariu buruienile năpădite ca mad, după curățare, apa era verde timp de 2 zile, și de pereții alge acvariu aproape frecat. Soluții Am găsit-o dată. Prima este de a reduce gradul de acoperire al doilea pentru a crește numărul de plante, iar al treilea pentru a avea un somn. Dar pentru un astfel de mic acvariu somn prea mult, mai ales uimitoare „managerii de curățare“ Ancistrus obișnuite. Acest somn, în afară de a fi incredibil de frumoasă, este, de asemenea, este de fapt echipamentul cel mai necesar pentru acvariu (de acvariu doar peste 50 de litri), în scopul de a menține puritatea sticlei. Deoarece volumul I nu a fost permis, am dispensat cu somnul, nu doar inclusiv o lampă și achiziționarea plantei. Nu a fost atât de cool, dar cel puțin nu toate erau verzi

Problemele mele și depășirea lor în acvariu

A treia greșeală este alegerea melcii. Sa decis să achiziționeze un melanom. Frumoasa scoică, greblarea sol nepermițând rândul său, acru, doar partea de sus a viselor - m-am gândit. Problema a apărut în două săptămâni. Melc purtat. chiar m-am bucurat la început. Dar chiar și după câteva săptămâni, există o problemă, aceste melanoame a fost atât de mult încât am devenit bolnav. În fiecare zi am aruncat 15-20 bucati. În fiecare zi, au apărut trei duzini. Este un coșmar fără sfârșit, ei urca și urca. Hm. Niciodată nu cumpăra Melanie dacă au nevoie de tine, ei doar înmânat în multe akvamagazinah asa!

A cincea problemă este nevoia de amorsare sifon. Cu un număr mare de plante într-un acvariu mic este aproape imposibil, pește zasrali toate. Soluția? Înlocuirea buretele în filtru pe poliester umplutură. Da, doar Păture în jachete de iarnă. Ea deține perfect toate gunoi și apa devine limpede. Sunt doar nu o mulțime de apă este agitat și dând ca filtrul să funcționeze. Apropo, după achiziționarea unui acvariu mare și un sol natural a dovedit că Păture filtru retine Depuneri fine din ea și rapid face ca apa limpede.

După o jumătate de an, sa decis să ia rezervor mai mult, a dorit mai mult de viață și mai mult spațiu pentru vizualizare. Pe internet a fost de a găsi un acvariu și o jumătate de mii, utilizat de 60 de litri. O examinare sumară a problemelor nu a fost găsit, și sa decis să-l ia.

Problemele mele și depășirea lor în acvariu

Problemele au apărut în a treia zi. După verificarea noului acvariu, se picura! La ora 7 dimineața, întregul apartament tocmai a sărit de sunetul unei cascade. Presiunea apei a spart cusătură pe fund. A fost o dimineață de nedescris. Cu inundații manipulate pește repede salvat, au început să înțeleagă. Am realizat greșeala mea aproape imediat, nu am uita cu atenție articulațiilor material de etanșare. Ei au fost vechi, a plecat de sticlă, în unele locuri, în unele cazuri, chiar crescute alge direct în silicon. Mână doar a căzut, m-am gândit că nu ar avea nimic, bani este plecat, dar dorința de a se angaja în acvarii volatiliza mai repede decât salariul la sfârșitul lunii. (Acvariu foto la marele potop)

Dar sa dovedit nu atât de rău, este suficient pentru a răspândi cuvântul problema în acvariile mai vechi. Soluția? Să nu ia departe cu, sau cel puțin a verifica dacă luați. Dar am bani de rezervă a fost plecat, și cu un oftat greu și suflecat mînecile am început să-l repare. La început a vrut doar să curețe cusătura 1, decopertare silicon a fost mai întâi a decis să lipici perete, și apoi întregul acvariu. Sincer vă spun, lipire acvariu este o experiență foarte interesantă, nu este greu, și, probabil, dacă am avut experiență în acest acvariu să cumpere, aș fi pur și simplu lipite în sine. Problema principală în ansamblul rezervorului este de a rupe silicon vechi. Precum și sfaturi lipici banda de montare pe geamul în cazul în care le veți ține, am palmă silicon chiar și fără toate acestea, și a trebuit să cutreiera din nou =)

În acest moment, probabil se va încheia. Sper că acest lucru nu descurajează dorința oamenilor de a cumpăra acvarii, ci mai degrabă pentru a le ajuta să facă față, depășite sau de a evita probleme similare. Acum rezervorul meu de pește din nou re-lansat, iar astăzi a cumparat Mi-mi-imita șindrilă Ancistrus vechi de două luni, pe care am numit Nicolae. Iar în celebrarea achiziției sale, am decis să fac acest post. Vă mulțumim pentru citirea și îmi pare rău pentru ortografie și punctuație. O zi bună și noroc în acvariu.

Pentru guppy nu alerga mitic acvariu nu este necesar)

Tocmai ai cumpărat un pește sau prea bolnav sau prea elegant.

pește simplu pot trăi în apă pură aparat (și dacă orașul este clor), în cazul în sat, doar un bont tras de la temperatura camerei la robinet fără sol fără plante fără lumină.

Kalomeshalku dezactivat, iar viitorul este mai bine cea mai mică pompă de acuarele, cum ar fi de tip pat krevetochnikov + burete de mare.

Lumina - Cumpara lumină albă Reflector cu LED-uri dintr-un fir, economiile în preț în loc să pierdem în lampa fluorescentă în acvariu + + supraîncălzește umbra reală. 300 de litri de lipsă doi 30vatnyh (24vatnyh de fapt cinstit). Pentru undemanding plante.

Lumina zilei este suficient timp de 8 ore. Releu de timp E-magazin pentru a cumpăra, în pilot Cord vmontiruesh.

Dacă aveți de gând să planteze tip ehinodorusov sau altceva decât valisnerii - Ancistrus deportați. Acesta este ticălosul, care va mânca ekhi, alte plante vor pleca din cauza răzătoarea găuri mici (nu imediat), și vei crede că plantele nu au suficiente micronutrienti sau macro.

Și cea mai importantă regulă - mai puțin Laz în acvariu.