Sărbători în Muntenegru

În cele din urmă, ne-am asteptat - o vacanta mult-așteptat! În acest an a fost un adevărat binevenit! În legătură cu situația din Ucraina euro și dolarul au crescut foarte mult, și a fost foarte dificil de a planifica ceva în avans. Noi monitorizăm în mod constant prețurile pentru biletele în momondo și a dat rezultatul.

Deja într-o fereastră ar putea fi văzut la mare și munte. Ca încă o zi mare pentru a acoperi! Puteti vedea toate frumusetea de mai sus. În jurul roci în rochie verde, așezări mici s-au înecat în verdeață abundentă între ele. Îmi imaginez că sunt niște aer ...

Și este infinit de mare frumos, fără de care nu concediu de vacanță! Este ca și cum ne zâmbea razele soarelui de dimineață și face semn cu mâna. De la fereastra avionului am încercat să prind fiecare bucată de natura frumoasă a Muntenegrului, care a fost deschis pentru prima dată în fața mea.

Sărbători în Muntenegru

vacanța noastră în Muntenegru a avut loc în Budva. Aeroportul Tivat este pe el, undeva în 20 km. El specific a fost construit pe un deal, la avioane a fost mai ușor să aterizeze în teren stâncos. pista aeroportului este foarte scurt. La decolare avionul preia foarte rapid de viteză și de decolare, nu că, în Boryspil. Aeroportul este mic, nu kurilok și pentru un astfel de număr mare de turiști care au sosit la locul este mic. Dacă bagajul dumneavoastră în film nu strica sa ia o rola cu tine în vacanță (pe drumul de intoarcere). In magazinele nu am găsit, și de ambalare o valiza de la aeroport 7 euro. Transportul în Muntenegru este suficient de dezvoltată, și clar turiști curioși, dar există nuanțe trebuie să fim conștienți.

Dacă sunt îndeplinite de către un reprezentant al unei vile sau hotel pentru a ajunge oriunde în țară nu este o problemă. Dar dacă nu există nici un astfel de privilegiu, rămâne trei opțiuni:

• Primul - pentru a ajunge la stația de autobuz Tivat și să ia autobuzul urban, dezavantaj este că trebuie să meargă la aproximativ 20 minute de aeroport, nici transportul public nu merge!
  • A doua opțiune - pentru a lua un taxi. Nu este o opțiune de buget, dar în cazuri extreme, se va face.
  • Și a treia opțiune este de închiriere de mașini. Dacă luați o mașină pentru o zi sau mai mult poate conduce până la aeroport Tivat. Despre mașini de închiriat, vom scrie un articol separat, pentru Muntenegru această problemă este de mare actualitate.

Sărbători în Muntenegru

Muntenegru este cea mai mică țară din Balcani. Aceasta este locuită de aproximativ 700 de mii. Omul. Dacă închiriați o mașină, conduce în jurul valorii de nu va fi dificil. capitala țării - Podgorica. Se spală coasta Balcanică - Marea Adriatică. Drumurile din Muntenegru serpentină înguste. Există un risc de căderi de pietre, dar șoferii locali (obișnuit deja), fără teamă sau reproș zburda serpentine. Moțiunea este de obicei bilaterală. Când ne-am ridica un autobuz la aeroport Tivat și transportat la apartament, am fost aruncat dintr-o parte în alta, dar eu nu sunt prea distras de faptul că, din cauza speciilor care sunt tot în jurul nostru, am fost în extaz.

Acest lucru poate fi citit aici. Prin urmare, pe scurt, pe care le-am văzut în timpul vacanței noastre în Muntenegru. Așa cum am menționat mai sus, vacanța noastră în Muntenegru a avut loc în stațiunea Budva. Această opțiune este inițial nu ne-am dori, dar aleg să nu deosebit de necesar.

Pe parcursul celor opt zile ale șederii noastre în Muntenegru am avut de-a lungul și martie peste Budva. Vizitați toate plajele sale și de a afla de unde să cumpere produse alimentare și băuturi pentru a merge mai ieftin, probabil, în fiecare închiriere de mașini și se plictisesc cu întrebări!

Am reușit să se îndrăgostească de un incredibil de străzi pline de culoare și verde Budva, în aceleași case cu acoperișuri din țiglă, părăsită în marea limpede de dimineață. Și călătoria noastră independentă în oraș, care a produs o impresie de neuitat pe noi! Pe scări rupte am urcat tot mai sus, și, probabil, a rămas la fiecare „gaura“ nu este de la oboseală, și de a face fotografii din speciile uimitoare care au fost deschise în fața noastră. A se vedea Boca Golful Kotor, din punctul de vedere șopârliță, dorim toți cei care vor fi în Muntenegru.

Sărbători în Muntenegru

Așa cum am fost cu un mare adunări de seară la mare. zgomot Surf, tăcerea din jurul, aproape nici un popor. În depărtare, puteți vedea orașul vechi Budva. Și doar zumzet tantar enervant interferează cu bucurie. Tantarii din Muntenegru, în special în seara foarte mult. Am avut pulverizare și el ne-a salvat foarte mult. În vacanță în Muntenegru ar trebui să ia cu siguranta un tantar respingător.

Am vizitat două frumoase și nu similar cu fiecare alte insule. În cazul în care am verificat de două zile de neuitat. Primul dintre acestea insula Sf. Ștefan. stele Blessed de la Hollywood și aristocrației, el a fost mult timp o insula Royal. Și nu vizita ar fi o crimă! Ne pare rau pe teritoriul insulei nu este permis vizitatorilor, dar să-l admire, nimeni nu-l interzice. Și se bucură de ceea ce este cu adevărat! Pe drumul spre Sveti Stefan, ne-am rătăcit în Becici și se află pe singura plaja de nisip din apropiere. Toate celelalte aproape de Budva cu pietriș. O plimbare pe pietricele nu este foarte plăcut. Ei bine, după aceea am odihnă la Marea Roșie a rămas papuci. Acolo au salvat de corali și URSINE și pietre de aici.

În al doilea rând, insula Sf. Nicolae alias Sfantul Nicolae, alias Hawaii - ne-a cucerit cu frumusetea ei pitoresc și este incredibil de mare transparenta. Iată ceva ce am și masca la îndemână. Cum de a alege un snorkel masca si aripioare pentru snorkeling, puteți citi aici. Desigur, după o astfel de mare variat și plin de culoare din Egipt în Muntenegru nu este mult să se uite, dar totuși, există pești. Ei au înotat în jurul meu bancuri de nisip, nu acorda nici o atenție. Ca și în toate plajele de pe insula muntenegrean de paturi și umbrele de soare sunt plătite. Ar fi frumos să se odihnească în Muntenegru apuca o umbrelă, pe care nu am găsit.

Sărbători în Muntenegru

Alegerea apartament am avut cerințe speciale, altele decât cele cu instalația de aer condiționat, pentru că în timpul vacanței din Muntenegru, ne-ar dori să vadă o mulțime de lucruri care nu au fost de gând să stea în cameră. Alegerea a căzut pe o vila buget „Danica 2 *“. „Danica“ Suntem deosebit de mulțumiți, nu ne-am aștepta astfel de condiții.

Pe Internet a găsit doar un singur comentariu cu privire la aceasta - el nu a fost foarte pozitiv. Mai multe detalii despre vila „Danica 2 *“ Am scris într-un raport separat. Lângă vila noastră, am dat peste o mare și ieftin restaurant „Doamne.“ Pregătiți-l bine și puteți gusta din bucătăria națională a Muntenegrului. Ne-a placut aceste locuri, deși având în vedere nu un restaurant, dar există de obicei mânca locale, iar acest lucru este un bun indicator. Ne-am întâlnit cu o chelnerita foarte atent Maria. Ea a încercat să acorde o atenție la fiecare oaspete, și niciodată nu ne-a adus unele fel de mâncare ciudat! Deși Muntenegru este un curs normal.

Într-una din cafenele am comandat cu șerbet de vițel, și noi, fără nici o clarificare adusă cu carne de pui. Pentru instituțiile din Muntenegru este destul de acceptabil. De exemplu, puteți comanda orice fel de mancare, dar nu este disponibil, dar nu avertizează cu privire la aceasta și în loc să aducă mai mult pentru același preț.

Limba în Muntenegru - sârbă. Nu știu de ce, dar am fost în vacanță în Muntenegru percepută ca lui, și a vorbit în limba sârbă, și m-am uitat la ei cu ochii larg. Când am auzit prima limba sârbă, eu nu înțeleg nimic, dar după câteva zile, cele mai multe dintre cuvintele au fost clare și chiar folosit de noi. Sunt atât de multe cuvinte din Ucraina, care va facilita în mare măsură percepția limbajului. Cele mai multe cunoștințe de specialitate română, în special vanzatori. După cum Victor a vorbit în mod corect: „Vrei sa vinzi ceva - predau limba română“! Sunt cuvinte care sunt sens foarte provocatoare. De exemplu, carnea de pui este organul sexual masculin. Pe măsură ce trebuie să se apropie de vânzător și întrebați - „? Cât de mult de pui“ sau ceva de genul asta, nu!))

Sărbători în Muntenegru

Informații utile (Rest în Muntenegru)
  • Alcoolul este mai bine să cumpere în magazine înainte de zbor, mai degrabă decât în ​​Dyutike. Prețurile sunt exprimate în euro. Și mai ales pentru ucraineni nu taritsya profitabile acolo. Acest lucru este în ceea ce privește vinul și vodca. În ceea ce privește băuturile de lux, prețurile un pic mai mare decât, dar nu cu mult.
  • timpul de zbor Kiev-Montenegro-1 oră 55 minute
  • Toate orele sunt diferite din Muntenegru Ucraina înapoi cu o oră.
  • În vacanță în Muntenegru, este de dorit să ia papuci pentru înot, a fost convenabil să meargă pe pietriș, precum și o umbrelă. Toate umbrele pe plajă, cu taxă suplimentară de 5 până la 20 de euro.
  • Din cauza umidității și o zonă împădurită o mulțime de țânțari. Remediu împotriva acestor lipitori ar trebui să ia cu siguranță cu tine. Camera nu le-au, dar dacă stai pe stradă sau la plaja, ei nu vor da pace să se relaxeze.
  • Dacă bagajul dumneavoastră în film nu strica sa ia o rola cu tine în vacanță (pe drumul de intoarcere). In magazinele nu am găsit, și de ambalare o valiza de la aeroport 7 euro.
Harta Muntenegru

Pentru a mări harta click pe imagine la

Sărbători în Muntenegru

Cum de a găsi cazare buget în Muntenegru

cazare ieftină, și hoteluri în Muntenegru pot fi găsite prin sistemul de rezervare hotellook. uz propriu, acesta este verificat. Ușor de serviciu este că compară prețurile de sisteme de rezervare zeci - aveți nevoie pentru a alege cea mai bună afacere pentru tine și să cumpere.

Cum de a cumpăra bilete de avion ieftine către Muntenegru
Zborul spre Muntenegru pot fi achiziționate direct de pe site-ul web al companiei aeriene, dar este cea mai avantajoasă pentru a profita de oferte de zboruri în direcția Aviasales. unitate, care se folosesc. Serviciul selectează cele mai atractive oferte, preturi si directii - trebuie sa alegi cele mai bune pentru prețul, ora de plecare sau de compania aeriană preferată.

resurse de încredere care ne ajută să salveze de la planificarea călătoriilor independente

Am compilat o listă de resurse utile și dovedit că se folosesc atunci când călătoresc. Ele ne ajuta pentru a economisi timp, bani și frustrare.

Zboruri bugetare din întreaga lume - Aviasales.
Zboruri bugetare din întreaga lume - buruki.

hotellook - caută cazare, hoteluri buget și apartamente din întreaga lume și în toate site-urile de rezervare populare, inclusiv Agoda, Booking.com și alte sisteme de rezervare populare.

MyRentacar - închirieri auto. Muntenegru, România, Crimeea, Republica Cehă.

Busfor - servicii convenabile pentru a face rezervarea și să cumpere bilete de autobuz în Ucraina, România, Europa și țările CSI.

Cherehapa - Achiziția de asigurare de călătorie on-line
Tripinsurance - cumpărarea de asigurare on-line.

Kiwitaxi - rezerva un transfer de la aeroport.

Vă mulțumim pentru citirea blog-ul nostru. Ne vedem pe paginile jurnalului nostru de călătorie