Căsătoria sub voință, recenzii de film

Sasha Kozintseva toată viața merge „talmeș-balmeș“. Nimic de a plăti pentru un apartament. Când se execută de bani, proprietarul apartamentului încă nu-l expulzeze, și spune că ea poate da totul atunci. Ea se duce la tatăl său pentru ajutor, dar tatăl meu este preocupat de propria sa viață - el are o nouă soție, ea este în așteptare pentru copil, așa că nu a fost la Sasha - el spune că nu poate da bani ei sau se stabilească pentru el însuși. Cu un tip a ieșit scuipă luminos (om Sashi Maksim, de asemenea, trădat-o). Și cel mai dificil - fratele Pașa a fost într-un accident de mașină, a devenit cu handicap, și are nevoie de o operație costisitoare. Totul despre bani, ci ca Sasha - un vânzător de jucării modest, cu un salariu mic, atunci o operațiune nu poate fi considerată, și nu suficienți bani chiar și pentru articole de uz casnic de bază. Și, dintr-o dată - ca un trăsnet din senin! - Sasha a raportat că milionarul britanic Terence Harper a lăsat un testament în care ea poate deveni proprietar de 9 milioane de lire sterline. Doar o singură condiție: Sasha trebuie să devină o doamnă seculară și se căsătorească cu fiul său Harper. Acest joc poate captiva chiar, mai ales atunci când în joc - soluția la toate problemele financiare actuale și viitoare. Și fiul unui milionar - un tânăr, care a atras și mai mult la sarcina propusă. Sasha, desigur, după o zi de reflecție este de acord. Dar. Sandra a apelat la Seymour Kozintseva nu se încadrează în plus față de cea care aveți nevoie.

arunca
  • Tatiana Arntgolts - Alexander Kozintsev / Sandra Seymour
  • Alexander Dyachenko - Urmas Sholts
  • Victor Sergachov - Sir Graham
  • Nelli Pshennaya - Liz Harper
  • Andrew Finyagin - Dzheyms Harper
  • Denis Yakovlev - Pașa, cel mai bun prieten din copilărie de Alexandra
  • Galina Petrova - Jadwiga, proprietăreasă
  • Michael Dorozhkin - Maxim, fostul iubit al Alexandra
  • Alexander Rapoport - Melders, șef de securitate Harper
  • Natalia Lukeicheva - Kat
  • Eugene Atarik - Phil
  • Igor Zotov - Dan
  • Alexander Armer - Nick
  • Alexander Krasheninnikov - Eddie, stilist
  • Marina Kudelinskaya - Helene, un profesor de limba engleză
  • Maria Semkin - Anna
  • Valery Zhakov - Dr. Hastings
  • Vasily Savinov - Terence Harper (părintele James Harper, soțul Liz Harper)
  • Lyudmila Kurepova - Mariya Kozintseva (mama Aleksandry Kozintsevoy)
  • Maksim Schogolev - Andrei Tikhomirov, om de afaceri
  • Ludmila Gavrilova - Olga Zinoviev, director al magazin de jucării
  • Larisa Kytmanov - Anya, vânzătorul într-un magazin de jucării
  • Anastasia Medvedik - Cora (fiica lui Sandra și James Harper)
  • Ivan Agapov - Elijah Drake
  • Michael Slesarev - Deyzert, ofițer corporative
  • Alexander Fastovsky - avocat de însoțire
  • Sergey Dorogov - tatăl lui Sasha
  • Ekaterina Madalinskaya - Irina, soția lui Maxim
  • Tatiana Mitienko - un angajat al unui magazin de jucării
  • Alexander Solyankin - Dasha
  • Viktor Shutov - doctor
  • Alina Bulynko - Sasha copilărie
  • Alexei Kuznetsov - CARGO Walters, avocat Terrence Harper
  • Maina Chizhevskaya - Alla, secretar într-un birou de avocatura
  • Eugene Filichkin - băiat iobag
  • Pauline Borunova - Fiona
  • Victoria Imanov - Betty Nurse

Încarcă fotografia / Adăugați prin adresă URL

o serie bună cu elemente de detectiv

Am urmărit acest episod cu mare placere. Actorii sunt foarte bune. poveste interesantă. Bună intrigă. Iar situația este destul de realnaya.Ochen arăta ca 2 sezoane. Am aflat că a lansat de-al treilea sezon. Uită-te în mod necesar. poate toate trei într-un rând și să vedem ce toată lumea în memoria vostanovit.Serial acest lucru poate fi vizualizat în nici epoca. De asemenea, nu orice vulgaritate și sânge în serie. Și este deja obosit de astfel de filme și seriale de televiziune.

Vizionat ambele părți, cum ar fi, dar nu mare și nu vauuuu.Bolshe mi-a placut peisajul, personajele (actori joacă frumos ca imaginile ei înșiși) .Serial nu ud, nu înăsprit, arata imaginea horosho.Mne Sandry.Interesno impresionat pentru a vedea cum dintr-o modestă, fată fragilă, ea se transformă într-o femeie educat manierat, și modul în care este soarta ei.

Nu știu de ce trebuie să Arntgolts neapreciat.

Un basm frumos.

Inspectată în continuarea filmului pe internet a epic 3 Sandra Seymour Sasha Kozintsev „Dancing pe cărbuni.“

Ce pot să spun. Mi-a placut ca un film după știri. De multe ori a scris că dragostea nu este o actrita, cel mai important, eroina filmului Tatyana Arntgolts monotonia de roluri în filme, în cazul în care există she- acolo povestea unei femei puternice. Je poate spune Superwoman de sex feminin! După primele două porțiuni, a treia a fost aceeași lungime de undă. Dar un luminos, plin de culoare și foarte scump.

Toate minunat James si Sandra comunica perfect, face prieteni, fiica creste in Londra. Sandra are propria sa viață, James absorbit în afacerile sale corporative. Și singurele lucruri James a început să meargă într-o parte, și Sandra din nou mîngîie viața, singurătatea două forțe unite pentru o cauză comună în cazul în care toată lumea strălucește beneficii: James corectează caz, și Sandra realizează profilurile lor. calitate, cufundat în munca, în scopul de a uita iubirea lui.

Uita-te mai interesant. Entorse complot și un foarte elegant. Unwinds în ultimele două serii. În cursul tuturor aventurile ea se găsește aproape de o persoană, știind că fără speranță în dragoste. James înțelege că Sandra (ca prietena lui) și-a pierdut pentru totdeauna, dar în fața ei, el este un aliat de încredere și un sprijin extraordinar.

vpechatlenie- totală ah, cum totul este frumos. chiar mă uit la Arntgolts cu voskhischeniem- foarte frumos și un joc foarte bun. Aici „pereigrannosti“ nu, la fel ca în prima sau a doua părți (care personal am fost iritat la distragere a atenției), apoi m-am obisnuit cu Sandra Seymour, fie pe Samo fapt am folosit pentru a fi mai pretentios. De lux de-a lungul: cantități uriașe de deșeuri stânga la dreapta, costume frumoase, interioare, țările din Asia, cu obiceiurile lor și de natura uimitoare și hoteluri. și dragoste. Adevărat, că nu se teme de nimic. Noi actori și, desigur, a continuat. pentru că povestea fostului soț al Sandrei nu este terminat încă. Cred că a apărut în cea mai recentă serie în rolul de personaj negativ principal al conducătorului auto.

În plus față de marea dragoste de actor frumos și fermecător, plăcut „ecranizare a“ relații armonioase ideale ale foștilor soți după divorț. Asta e tot pentru a dilua cazul. Respectuos, demn, civilizat și frumos să fie capabil de a salva relațiile umane. În fiecare serie, fiecare dintre personajele principale subliniază faptul că fostul soț este încă scump pentru unul de altul, că ei sunt familia și prietenii apropiați. Și se pare minunat ca un basm.

După ce a văzut această poveste, de asemenea, a vrut să devină, perfect nu numai în aparență puternic, dar, de asemenea, capacitatea de a rămâne în orice societate, pe cei bogați. că tot în jurul topit de idealul))), dar această dorință a fost exact o oră. Ea a preluat afacerea lor obișnuită și-a uitat deja despre dorința lui: în familia mea și așa ma încântat și mă întreb cum am timp să se pregătească și prima și a triplat și se coace un tort, iesi din casa, hrana pentru animale, a pus copiii, iar seara încă și zâmbet.